Намагаєтеся скористатися карткою Monobank, а термінал не приймає оплату? Якщо на рахунку є гроші, скоріше за все, ваша карта не була активована у додатку.
Це часто відбувається, коли клієнти замовляють іменну картку на Нову пошту або самостійно перевипускають її. В спеціалізованих точках видачі, як правило, активацію проводять на місці за рекомендацією обслуговуючого персоналу.
Проблема вирішується за пару хвилин, достатньо мати на руках смартфон.
Інструкція з активації банківської картки Monobank
Підготуйте смартфон та картку, щоб виконати наступні дії.
➝ Інструкція в 2 кроки
- Увійдіть в меню управління картою
Відкрийте застосунок Monobank на смартфоні і свайпніть вліво, щоб перейти до категорії Іменна картка надіслана*.
*на скріншоті вказане меню активації іменної картки, якщо вам необхідний перевипуск — клікайте відповідну опцію - Активуйте картку
Скануйте платіжний засіб, перевірте считані реквізити та задайте пін-код.
Операція виконана. У разі виникнення додаткових питань, звертайтеся за допомогою в службу підтримки Monobank.
Допомога проекту
Підтримати нас